Re: Janusz Kroczak - nastepny kretyn z free polboxu

Autor: Janusz Kroczak (janko1_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 04 Apr 1997 - 13:40:45 MET DST

Michal Szybisz <venom_at_beauty.ternet.pl> napisał(a) w artykule
> Patrze co za kretyn znowu przyslal binaria na liste - no i oczywiscie
> free polbox stoi w adresie...
>
> I to jeszcze zeby to bylo cos rzadkiego - a tu bzdet z ostatniego
> Chipa, ktory na pewno mozna znalezc na ich BBSie
> --
> Michal Szybisz
> venom_at_beauty.ternet.pl
> 2:480/49.777

Bardzo wszystkich przepraszam za powstałe przeze mnie kłopoty i trudności.
Proszę o wybaczenie lecz jestem tu nowy i nie znałem obowiązujących tu
zasad i reguł Obiecuje, że więcej to się niepowtórzy. Proszę o wskazanie
sposobu w jaki mógłbym zostawić plik na stronie WWW.
                                Jeszcze raz wszystkich przepraszam

--
                                      Janusz Kroczak
                            E-mail  janko1_at_free.polbox.pl