Re: Janusz Kroczak - nastepny kretyn z free polboxu

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_utctu19.ct.utwente.nl)
Data: Fri 04 Apr 1997 - 16:04:57 MET DST

Janusz Kroczak <janko1_at_free.polbox.pl> wrote:
JK>Bardzo wszystkich przepraszam za powstałe przeze mnie kłopoty i trudności.
JK>Proszę o wybaczenie lecz jestem tu nowy i nie znałem obowiązujących tu
JK>zasad i reguł Obiecuje, że więcej to się niepowtórzy. Proszę o wskazanie
JK>sposobu w jaki mógłbym zostawić plik na stronie WWW.

Jutro ok 19 kopia stosownego dokumentu trafi na listę (jak co miesiąc) a
jak Ci się spieszy to zerknij pod:

http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

Co do "jaki mógłbym zostawić plik.." to niestety Ci nie pomogę bo nie
znam się na "free-polboxowym" piekiełku.

--
Marcin Debowski
/\/ UTCT, http://www.pg.gda.pl/~agatek, agatek_at_utctu19.ct.utwente.nl