Re: Ceny pamieci RAM

Autor: Cezar Cichocki (cezar_at_paskud.cyber.com)
Data: Fri 04 Apr 1997 - 09:44:59 MET DST

VTAM!

Emer Manix <rozpedek_at_us.edu.pl> wrote:
: Raku <mraczkow_at_altkom.krakow.pl> wrote in article <333BA7D5.35EE_at_altkom.krakow.pl>...
: > Ja znowu slyszalem ze fabryka SAMSUNG zaprzestala produkcji kosci
: > mniejszych niz 32 MB i stad ta nagla podwyzka
: Z tego co mnie wiadomo, to producenci robą bokami
: i obniżają własną produkcję, co oczywiście powinno
: podnieść i/lub zatrzymać spadające na pysk ceny.

Dokladnie tak. Marze n ukladzie spadly do wielkosci symbolicznych i
produkcja powoli przestala sie oplacac. Zreszta wiekszosc producentow
PCtow po tym jak nacieli sie na zkupach duzych parti RAMu przed promocja
WInBloze95 teraz postepuja ostrozniej i nice biora juz pamieci kontenerami.
A chipy lezace na magzynie w fabryce to zamrozona kasa :(
Ciekawa sprawa jest, ze pierwszy gwaltowny skok pamieci RAM w okolicach 1993
spowodowany byl tez przez Samsunga (spalila im sie fabryka na Taiwanie).
Radze teraz dozbroic sie w pamiec, bo fala podwyzek cen zaczyna juz dochodzic
do Polski.

: Mariusz
: rozpedek_at_us.edu.pl

Cezar