Re: Ludzie jednak są uparci... ;^)

Autor: Michal Mierzwa (mmierzwa_at_us.edu.pl)
Data: Thu 03 Apr 1997 - 21:29:12 MET DST

Paweł Markowski pisze:
> [...]

Nie wiem jak na polboxie, ale we _wszystkich_ innych przypadkach
administratora odpowiedzialnego za pocztę można złapać pod adresem
postmaster_at_tu.twój.adres *).

Mumin
*) "tu.twój.adres" nie jest adresem, ale delikatną sugestią, żeby tu**)
wpisać adres swojego***) komputera.
**) tzn. nie tu, tylko tam, to znaczy w nagłówku maila do admina.
***) oczywiśnie nie swojego w domu (tego z windoze), tylko tego, na którym
masz konto.

--
 Michał M Mierzwa		http://www.cto.us.edu.pl/~mmierzwa 2