Re: usr-homo

Autor: Greg Trzaska (trzaska_at_ibm.net)
Data: Thu 03 Apr 1997 - 21:59:38 MET DST

Pawel Gajewski wrote:

> Witam wszystkich i od razu pytam:
>
> Czy ktos ma jakies listy modemow homologowanych, konkretnie chodzi mi
> o to czy moj USRobotics 33.6 SportSter Voice zewnetrzy jest w u nas w
> kraju homologowany ?
>
> Bardzo bym chcial pomeczyc TegoPSA, ale nie wiem czy moge wiec
> pomozcie please !!!!!!!
>
> Pawel(PAVELO)Gajewski
> Pavelo_at_use.com.pl

W zwiazku z tym mam pytanie do czego jest potrzebna ta "homologacja"
czyjest to tylko wyciaganie pieniedzy od dystrybutorow sprzetu? czy tez
rzeczywiscie konieczne ze wzgledu na utrzymanie "wysokiej" jakosci
polskiej sieci telefonicznej ??? Jesli modem pracuje bez problemow w
sieci telefonicznej w USA czy w Niemczech to jakie szkody moze spowodowac
w polskiej telekomunikacji ????
Pozdrawiam
Grzes

ps. po prostu podlacz modem i koniec.