Re: usr-homo

Autor: Pawel Gajewski (pavelo_at_use.com.pl)
Data: Fri 04 Apr 1997 - 00:13:24 MET DST

On Thu, 03 Apr 1997 11:59:38 -0800, Greg Trzaska <trzaska_at_ibm.net>
wrote:
>W zwiazku z tym mam pytanie do czego jest potrzebna ta "homologacja"
>czyjest to tylko wyciaganie pieniedzy od dystrybutorow sprzetu? czy tez
>rzeczywiscie konieczne ze wzgledu na utrzymanie "wysokiej" jakosci
>polskiej sieci telefonicznej ??? Jesli modem pracuje bez problemow w
>sieci telefonicznej w USA czy w Niemczech to jakie szkody moze spowodowac
>w polskiej telekomunikacji ????

to nie o to chodzi, ja tego modemu juz od dawna uzywam (podabnie jak
uzywalem innych), ale tym razem chce sie udac do TegoPSA z pretensjami
i paroma innymi sprawami i wiem ze oni najpierw zapytaja czy moj modem
jest homologowany, a ja tego nie wiem. ( moj koles prawie raz numeru
nie stracil bo mial jakies pretensje do nich, a oni mu na to, ze jego
modem nie ma homologacji i natychmiast odlaczyc z sieci albo wylaczaja
numer abonenta).

Teraz mam w miare drogi modem a czasem dalej mam total syf linie, albo
nawet mnie fizycznie rozlacza a tego juz kyrna za wiele !!!!!!!

Pawel(PAVELO)Gajewski
pavelo_at_use.com.pl