Re: NAJLEPSZY TWARDY

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 03 Apr 1997 - 17:24:37 MET DST

Emer Manix <rozpedek_at_us.edu.pl> wrote:
: Przegladalem testy roznych dyskow pod katem zastosowan
: audio/wideo. Testy zrobione przez producentow kart do
: zgrywania wideo (cyfrowego oczywiscie) na twardziela.
: Obejrzalem tez ich (tych od wideo) rekomendacje.
: Wyszlo mi na to, ze najlepsze sa Barracudy (a to jest Seagate).
: Mowa oczywiscie o SCSI (fast/wide) bo z IDE to calkiem inna
: innosc. Przede wszystkim nie ma klopotow z 'gryzieniem sie'.
: Z powyzszego wynika rowniez ze jak dobry do wideo -
: to bedzie dobry do wszystkiego innego ;-),

Ja to juz pisalem ... pare lat temu ogladalem testy dyskow i Micropolis
reklamowal sie seria AV. Pokreslal szczegolnie rownomiernosc
transferu, dyski AV faktycznie nie mialy tak duzych 'pikow' czasu
dostepu jak od innych producentow.

Ale co z tego jesli nawet w tym piku Barracuda i tak byla szybsza
niz micropolis.

J.

P.S. Ale Seagate SCSI 1GB ... cos za czesto padaja. Oczywiscie i
    tak z dziesiec razy rzadziej niz te felerne partie Caviarow.