Re: NAJLEPSZY TWARDY

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 03 Apr 1997 - 00:49:31 MET DST

>Nie Karpio - fakt ze Ty sie wycofales z Seagatow to jeszcze o niczym
>nie swiadczy. Jakbys sie tak wycofal z Caviarow.... :-).

Wycofalismy z oferty WDC AC 31600H oraz WDC AC 2850F. Byly z nimi przez
pewien czas problemy. Kazdy klient jesli tylko chce za darmo otrzyma tez
upgrade firmwareu do dysku, a nawet z przyjemnoscia mu go bezplatnie
wprogramuje. Jeszcze jakies uwagi?

>Ja bym tam bardziej cenil, jakby w slad za przyznaniem do bledow
>poszla wymiana felernej partii :-).

! Wymieniaja ! Od reki...

>I co - na zlom idzie? Przyznaj Karpio ze najbardziej zalezy Ci na tym
>zeby dysk wytrzymal okres miedzy 35 a 41 miesiacem: od momentu jak
>gwarancja konczy sie Tobie do uplywu gwarancji dla nowego wlasciciela
>:-).

na caly sprzet daje 2 lata gwarancji (jesli jest zaplombowany i grzebanie
odbywa sie wylacznie w serwisie - jest bezplatne), badz rok, jesli klient
chce miec niezaplombowany komputer. akurat na Caviary mam 3 lata
gwarancji, wiec moge okazac sie milym sprzedawca i wymienic bezplatnie
klientowi dysk na nowy, nawet i pol roku po uplywie terminu gwarancji na
produkt, ktorej udzielilem... jest to nota bene niestety niezbedne w
dobie dzisiejszych, idiotycznych przepisow gwarancyjnych, zupelnie nie
przystosowanych do czegos takiego jak komputer... nijak sie tego nie da z
sensem zastosowac. oczywiscie klient jest informowany, ze dyski posiadaja
3 letnia gwarancje, ze wskazaniem na producenta jako adresata roszczen,
po uplywie okresu, przez jaki ja gwarantuje odpowiadac za ew, usterki.
gwarancja polega na tym, ze jesli wydam kwit (dokument) w ktorym
stwierdzam, ze produkt bedzie dzialal powiedzmy przez rok czy dwa, to JA
(nie producent!) odpowiadam za to, aby dziala, aby go ew.
naprawic/wymienic/oddac pieniadze. btw. Caviar udziela 3 lata gwarancji
na dyski OD DATY PRODUKCJI. na to tez warto zwrocic uwage kupujac
jakiegos starego Caviarka...

karpio