Re: Apel do wszystkich użytkowników programów firmy Symantec.

Autor: Zibby (zibby_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 02 Apr 1997 - 20:56:52 MET DST

Nie mam licencji na wiele programów, ale nie popieram piractwa. Może za
bardzo najechałem na Symenteca, tylko krowa nie zmienia poglądów. Mimo to i
tak dalej będę unikał jego programów.

A propos Defraga, co by był z Symenteca, to się zgodzę, faktycznie był
robiony we współpracy z Microsoftem(kolejność ważna), ale co do ScanDiska,
to wystarczy sprawdzić doqmentację, ani słowa o Symantecu, chyba że źle
szukałem...

Przemyslaw Osocha <osocha_at_mech.pk.edu.pl> napisał(a) w artykule
<5htdcg$im9$6_at_info.cyf-kr.edu.pl>...