Re: Virge Problem 2

Autor: Marx (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Wed 02 Apr 1997 - 10:32:49 MET DST

Andrzej Pietruszka wrote:

> Pilichiewicz Andrzej PB Wydz. Elektryczny (accel_at_cksr.ac.bialystok.pl) wrote:
> :
> :
> : On Fri, 28 Mar 1997, =3D?ISO-8859-2?Q?=3DA3ukasz_Bajo=3DF1ski?=3D wrote:
> :
> : > /> Przy wychodzeniu z Windowsow 95 pokazuje sie napis "Teraz mozesz
> : > /> bezpiecznie wylaczyc komputer". Gdy zrobie w tym momencie RESET
> : Ja mam DataExpert i tez to sie czasem zdarza. Bywa tez, ze po wlaczeniu=20
> :
> [...]
Wg opisu technicznego karta wyciąga maximum 75 Hz.
Jesli ustawisz wiecej, karta zaczyna smiecic po ekranie. Szczegolnie
jest to widoczne przy przewijaniu okienka lub odtwarzaniu animacji. Moim
zdaniem jest to ograniczenie sprzetowe a nie programowe (drivery).

--
Marek Nazarko
mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)