Re: Win97 PL beta

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Wed 02 Apr 1997 - 10:38:09 MET DST

Michał Jaskólski <jj_at_gdansk.sprint.pl> wrote:
: Szperając po FTPach znalazłem betę Win97 PL . Zainstalowałem sobie - jest
: szybsza i rzadziej się wiesza.
: Znajdziecie ją tu: ftp://ftp.chip.pl/Pub/Upload/

Pocieszę Ciebie. Od mniej więcej tygodnia wiadomo już, że win97 nie
będzie. Może będzie win98. W związku z powyższym mogę też dodać, że po
ogłoszeniu tej Wielce Radosnej Nowiny (ja jestem zadowolony, że będzie mniej
syfu na runku) min. akcje M$ w przeciągu tygodnia spadły o prawie 14%.

Panowie to już nie jest krzywa wklęsła wzrostu. To już pierwsze objawy
przegięcia trendu w drugą stronę.
Pora najwyższa abyście zaczeli się rozglądać za innymi zabawkami.

Niedowiarków zapraszam do przeczytania:
http://www.cnn.com/TECH/9703/25/microsoft.reut/index.html
Początek tego co jest na tej stronie:

March 25, 1997 Web posted at: 1:00 a.m. EST

SEATTLE (Reuter) -- Software giant Microsoft Corp.'s stock dropped more than
4 percent Monday amid indications that a successor to the Windows 95
operating system will be delayed until 1998.

The stock fell $3.875 to $90.125 and was the most active issue on Nasdaq
after widespread reports that the Windows 95 update, code-named Memphis,
probably would not be released this year as previously anticipated.

kloczek

*Ludzie nie maja problemów, tylko sobie sami je stwarzają*
Tomasz Kłoczko, student, PG FTiMS *e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*