Re: Office97 - same klopoty

Autor: Zibby (zibby_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 01 Apr 1997 - 21:45:03 MET DST

-- T. Skurzewski - ZG 3208 5966 <tsk_at_trident.mof.mofnet.gov.pl> napisał(a)
w artykule
<Pine.LNX.3.91.970401130211.8366B-100000_at_trident.mof.mofnet.gov.pl>...

> Testuje sobie wlasnie Ms Office 97, w wersji angielskiej.Niestety mam z
> nim same klopoty, Word zawiesza sie przy prostych dokumentach -
> szczegolnie takich z osadzonymi obiektami, np. z Excela.
>
> Poprzednie produkty Microsoftu dzialaly calkiem dobrze w moich rekach
> (tylko 1 reinstalacja Win95 !) a wiec nie jest to wina sprzetu.
>
> Czy ktos jeszcze ma takie doswiadczenia z nowym Officem,

        Tomaszu, byc moze masz wersje beta. Ja osobiscie uzywam Office 97 i nawet
sobie go chwale. Jedynym bugiem jest to, ze Word 97 drukuje kwadraciki
zamiast polskich literek, ale jest to sprawka nieprzystosowania modulu
drukujacego do polskich norm. Reszta dziala OK, nawet sprawdza pisownie po
polsku, a po sciagnieciu z interku(MS free stuff) polskiego modulu
gramatycznego Word calkiem niezle sprawdza gramatyke i robi streszczenia.
Nawet cudzyslowia sa polskie.

> wydaje mi sie,
> ze nie jest on warty tej kupy pieniedzy,

O jakiej kupie pieniedzy mowisz, przeciez wszyscy mamy kradziony software.

> co gorsza znow nie ma
> kompatyblinosci wstecz (Word 7 nie czyta Worda 8, a z zapis w formacie
> poprzedniej wersji nie jest 100% wierny formie dokumentu).
>

> Tomasz Skurzewski

Rowniez osobiscie nie mialem zadnych problmow z kompatybilnoscia. Stary
Word (pod nim drukuje dokumenty napisane pod 97) poprawnie odczytuje mi
dokumenty z nowego Worda i poprawnie osadza OLE2. Jezeli probujesz odczytac
.doc z 97mki na komputerze, na ktorym nie ma zainstalowanego 97, nic
dziwnego, ze Ci nie odczyta - nie ma zainstalowanego filtru, a konstrukcja
nowego .doca jest znacznie zmodernizowana. Poza tym Word, a w ogole caly
Office ma filtry do zapisu na starym formacie i nawet obiekty z nowego
Worda (np zmodernizowany WordArt) dzialaja bez zarzutu.Raz mialem problem z
wygladem czcionek, gdy drukowalem u kolegi, ale wynikal on z tego, ze on
tych czcionek nie mial na swoim komputerze i program dopasowal najbardziej
(wg. niego) podobne. Na to tez jest rada - opcja 'osadz czcionki'

Pozdorwienia!
Zbigniew von Borgosz
zibby_at_free.polbox.pl
zibby_at_geocities.com