Office97 - same klopoty

Autor: T. Skurzewski - ZG 3208 5966 (tsk_at_trident.mof.mofnet.gov.pl)
Data: Tue 01 Apr 1997 - 13:11:21 MET DST

Testuje sobie wlasnie Ms Office 97, w wersji angielskiej.Niestety mam z
nim same klopoty, Word zawiesza sie przy prostych dokumentach -
szczegolnie takich z osadzonymi obiektami, np. z Excela.

Poprzednie produkty Microsoftu dzialaly calkiem dobrze w moich rekach
(tylko 1 reinstalacja Win95 !) a wiec nie jest to wina sprzetu.

Czy ktos jeszcze ma takie doswiadczenia z nowym Officem, wydaje mi sie,
ze nie jest on warty tej kupy pieniedzy, co gorsza znow nie ma
kompatyblinosci wstecz (Word 7 nie czyta Worda 8, a z zapis w formacie
poprzedniej wersji nie jest 100% wierny formie dokumentu).

Tomasz Skurzewski