Re: MMX+kooprocesor

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Tue 01 Apr 1997 - 21:20:17 MET DST

On Mon, 31 Mar 1997 23:26:14 +0200 (CEST), Dariusz K. Ladziak wrote:

>To do mnie czy do konkurencji? Jarku, dokladnie nie studiowalem
>calosci problemu, ale jak mi sie ktos chwali mozliwoscia operacji na
>poszczegolnych bitach i robi z tego slogan reklamowy, to cholera mnie

nie wiem skad Ci sie wzielo to przekonanie ze mmx to "operacje na
poczczegolnych bitach". Podstawa mmx jest rownolegle wykonywanie
operacji arytmetycznych na wektorach czyli w uproszczeniu na kilku
liczbach rownoczesnie. Daje to rzeczywiste korzysci wlasnie
w aplikacjach multimedialnych, w ktorych bardzo czesto trzeba
wykonywac jakas operacje na ciagu liczb (pixeli ekranu czy probek
zdigitalizowanego dzwieku) w ktorych do obliczania wartosci kolejnej
nie jest potrzebna znajomosc wyniku z poprzedniej - idealna sytuacja
do przetwarzania rownoleglego.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi