Re: Office97 - same klopoty

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Tue 01 Apr 1997 - 21:48:20 MET DST

On Tue, 1 Apr 1997 13:36:12 +0200 (CEST), T. Skurzewski - ZG 3208 5966 wrote:

>Czy ktos jeszcze ma takie doswiadczenia z nowym Officem, wydaje mi sie,
>ze nie jest on warty tej kupy pieniedzy, co gorsza znow nie ma
>kompatyblinosci wstecz (Word 7 nie czyta Worda 8, a z zapis w formacie
>poprzedniej wersji nie jest 100% wierny formie dokumentu).

przeciez m$ to robi specjalnie.
wystarczy ze znajdzie sie wystarczajaca liczba jeleni, ktorzy uwierza
reklamie ze bez office97 zyc sie nie da, i wszyscy pozostali tez beda
musieli zrobic upgrade bo "przestana byc kompatybilni".

pozowle sobie jeszcze raz zacytowac Karen Hargrove z microsoftu:
"That's our advantage at Microsoft;
we set the standards and we can change them."

i to jest "advantage" z ktorego m$ korzysta bardzo czesto,
oczywiscie w celu nabijania kasy a nie dla dobra uzytkownika.

tu oczywiscie odezwie sie "obronca wolnego rynku" Duchnowski
ze stwierdzeniami w rodzaju: zarabianie jest celem kazdego
przedsiebiorstwa, wiec nie ma w tym nic zlego.
a tymczasem ma, i to bardzo wiele - jesli ktos produkuje jakies
dobro pozadane przez wszystkich to ma swiete prawo sprzedawania
go za kazda cene, zas jesli ktos wymusza zakup za pomoca sprytnych
sztuczek, to jest zwyklym oszustem, moze nie "zwyklym" lecz na
tyle cwanmym by prawo nie mialo mu nic do zarzucenia. Prawo nic,
ale jest jeszcze cos takiego jak moralnosc, ale to dla Duchnowskich
puste slowo (lub w najlepszym razie - naiwniactwo)

nie twierdze bynajmniej ze inne firmy to same aniolki,
zas m$ to jedyne imperium zla. Roznica polega na tym ze dla m$
to RACJA ISTNIENIA, a dla pozostalych najwyzej jakis "skok w bok"
Dla M$ to racja istnienia z jednego zasadniczego powodu - z tej
firmy nie wyszlo NIGDY NIC innowacyjnego, nic czego konkurencja
nie zrobilaby wczesniej i lepiej, wiec bez takich sztuczek i bez
reklamy kosztujacej wiecej niz produkcja - m$ musialby juz dawno
zdechnac.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi