Re: Jaki CD-ROM???

Autor: Michal Szybisz (venom_at_beauty.ternet.pl)
Data: Sun 30 Mar 1997 - 19:01:48 MET DST

"Rafal J. Czekala" <rajczek_at_ThePentagon.com> wrote:

> 4) jak mi się w odpowiedzi odezwie użytkownik double speeda i powie, że
>też mu starcza, to się również z nim zgodzę...

Niniejszym sie odzywam :-) Mam Creative 2x i ani mysle go zmieniac,
chociaz mam sporo gier chodzacych / instalujacych sie z CD. Zgadzam
sie calkowicie, ze wynalazki typu 10x 12x 16x i tak dalej dla
przecietnego uzytkownika domowego to "produkty nadmiarowe" , czyli po
prostu bajery. Wiekszosc gier (nawet "filmowych" jak np. Rebel
Assault) jest nadal optymalizowanych pod 2x (ostatnio dopiero
zaczynaja wychodzic juz dla 4x), wiec wieksze predkosci nie
przyspieszaja na razie niczego poza ogolnym seekiem i wgrywaniem np.
leveli czy podobnych elementow. A jesli chodzi o instalacje duzych
programow z CD-ROM, to bez przesady - jezeli np. Photoshop czy Corel
ma mi sie instalowac (zalozmy) 15 minut z mojego 2x i (zalozmy) 3
minuty z np. 10x, to bez przesady, ale mozna poczekac - ile takich
instalacji wykonuje w domu przecietny uzytkownik?

BTW: Ten moj staruszek czyta bez problemu wszystkie plytki - jeszcze
nie spotkalem takiej, ktorej by nie "wzial"

--
Michal Szybisz
venom_at_beauty.ternet.pl