Autor: Zibby (zibby_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 30 Mar 1997 - 16:54:48 MET DST
Kondolencje! Nie sądze, czy da się coś zrobić. TelePSA nie zmieni
MultiGain'a specjalnie dla ciebie. Sprawdź jeszcze pod Win'em konfigurację
COM'a i modemu. To samo było u mojego kolegi. On ma Roboticsa(33600 v34V+)
i też mu chodzi tylko na 14400.
-- ____________________ Pozdorwienia! Zbigniew 'Zibby' Borgosz zibby_at_free.polbox.pl zibby_at_geocities.com Arek Brodowicz <arekb_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule <01bc3ced$21326dc0$35fa74c3_at_master>... > W lutym TP S.A. obdarzyła mnie nowym, własnym numerem telefonu. Byłbym > pełen szczęścia gdyby nie to że maksymalna szybkość połączenia jaką udało > mi się osiągnąć to 14.400 b/s. Na starej lini niezchodziłem z 28.800 b/s , > a często udawało się i 33.600 b/s (mam modem Zoom v34+). Niestety obie > linie są przyłączone przez urządzenie o nazwie MultiGain (zainstalowane > przez TP S.A.), które jest prawdopodobnie sprawcą tak niskiej szybkości. > > Jeżeli ktoś wie czy da śię coś z tym zrobić proszę o informację. > > > POZDROWIENIA > > Arkadiusz Brodowicz > arekb_at_free.polbox.pl >
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:59:29 MET DST