Re: MMX+kooprocesor

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_priam.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 29 Mar 1997 - 03:42:43 MET

> Nie krzycz ze bzdura zanim nie przeczytasz. Przeciez wlasnie to
> napisalem - albo rybki, albo akwarium. jak testujemy bity - nie ma
> mowy o float. jak liczymy float - to poza tym nie potestujemy bitow.
> Ale czy to w intelu wada? I tu pytanie, bo nie sledzilem problemu -
> czy pentium nadal uzywa wspolnego licznika rozkazow dla jednostki
> stalo - i zmiennoprzecinkowej?

Najmocniej przepraszam, nie umiem czytac, a krzyczec lubie bardzo. Cieszy
mnie, ze i kolega to zauwazyl. Nie bardzo rozumiem, co ma wynikac z
wywodow kolegi na temat MMX. Jak rozumiem kolega posiada A1200 z karta
MTEC 030/28. Niestety z przykroscia stwierdzam, ze byle 486, ktorych juz
nie ma w sprzedazy ma wieksze mozliwosci pod kazdym wzgledem ;) No i
arytmetyke BCD! A wspolny licznk rozkazow na naprawde powazna przeszkoda.

> O innych jak Intele (przeciez AMD i Cyrix to ten sam, poza
> drobiazgami, procesor). A mowa o tym, ze chocby poczciwa Motorola 68k
> nie ma i nie bedzie miala nigdy zadnego MMX-a. takoz Alpha, PowerPC,
> Sparc etc... Po prostu rozkazy testowania bitow i inne takie wynalazki
> nazwane przez Intela MMX procesory te maja od zawsze. Ale Intel ma za
> to arytmetyke BCD!

Kotus! Niewiele rozumiesz, a czepiasz sie. Ale Twoje prawo. Pracuj dalej
na A1200. Nie mam nic przeciwko. Ja niestety juz wyroslem ze sprzetu
muzealnego. Przepraszam, ale nie zamierzam wracac ;)

Czy kolega moglby wykazac istonienie rozkazow MMX-podobnych w przypadku
PowerPC oraz UltraSparc? Przegladalem liste rozkazow i wybacz, nie
doszukalem sie takowych instrukcji...

rozbawiony,H
karpio