Re: Nowa grupa dyskusyjna [pl.internet.prosze.ocen.moja.strone :-) ]

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 28 Mar 1997 - 09:33:42 MET

In pl.comp.pecet Szymon Matuszewski <szymonm_at_wat.waw.pl> wrote:
: Tak mi właśnie przyszło do głowy, może by zdjąć moderację
: z pl.internet.nowości i założyć dodatkową grupę
: pl.internet.nowości.moderowane ? Pierwsza z nich byłaby dla wszystkich,
: zaś druga dla tych, którzy uważają, że ich wiadomość jest na tyle ważna,
: iż przejdzie przez moderację. Co o tym sądzicie ?

Zeby nie zmieniac status-quo, to sugeruje dodac
pl.internet.nowosci.niemoderowane i nic nie zmieniac.

J.