Re: Nowa grupa dyskusyjna [pl.internet.prosze.ocen.moja.strone :-) ]

Autor: Szymon Matuszewski (szymonm_at_wat.waw.pl)
Data: Fri 28 Mar 1997 - 15:37:51 MET

Szymon Krasucki <szymon_at_cybercomm.net> wrote:

> Wydaje mi sie ze jest potrzebna niemoderowana grupa do postingow o
> stronach. Jesli kogos nie obchodza strony Polboxowcow, moga tam nie
> zagladac.
Tak mi właśnie przyszło do głowy, może by zdjąć moderację
z pl.internet.nowości i założyć dodatkową grupę
pl.internet.nowości.moderowane ? Pierwsza z nich byłaby dla wszystkich,
zaś druga dla tych, którzy uważają, że ich wiadomość jest na tyle ważna,
iż przejdzie przez moderację. Co o tym sądzicie ?

Simon

PS. Zdejmuję peceta z followup-to.