Re: Internet Providers

Autor: Andrzej Bort (bort_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 28 Mar 1997 - 08:18:23 MET

In pl.comp.www Tristan Alder <tristan_at_free.polbox.pl> wrote:

> Ludzie są jednak uparci! Facet, wyraźnie na stronie polboxu stało:
> "do końca lutego będą testy i może się sypać". Zaś od pierwszego
> marca jeszcze mi się ani razu nie posypał. Za to moje konto
> uczelniane na Zeusie, sypie się trzy razy na dzień, więc je olałem i
> używam Polbox. Bo Polbox rulez.

Ludzie są jednak uparci... Facet, od dłuższego czasu na podaniu o założenie
konta na zeusie na odwrocie strony są podane podstawowe informacje, jak
ustawiać DNS, domenę i server (Dial-up networking, win95). Ustawiłeś to?
W razie jakichś problemów zgłosiłeś się do administratora?

Nie uważasz, że takie zachowanie (mówienie, że konto się sypie) powinno być
zgłoszone najpierw do administratora? Ale nie, ty wolisz takie coś od razu
wyciągać na światło publiczne... Swoją drogą, ciekawe, co zawaliłeś, że ci
nie działa. Bo userów jest prawie cztery tysiące, a problemy mają z reguły
ci, co świeżo założyli sobie konta. Po zgłoszeniu się do administratora
problemy zniknęły jak ręką odjął. Z powyższych (jak również z własnego
doświadczenia) wnioskuję, że wina leży po twojej stronie...

P.S.
Przepraszam wszystkich, których ta sprawa nie dotyczy, ale jeśli _PUBLICZNIE_
rzuca się fałszywe oskarżenia (m.in. pod moim adresem), to nie sposób na
to zareagować. Przepraszam również za zaśmiecanie wszystkich list, na których
ten temat jest off-topic.

--
-- Andrzej Bort             Technical University of Silesia, Computer Center
-- E-mail: bort_at_polsl.gliwice.pl (ISO,MIME compatible)             IRC: Juan