Re: Dlaczego Windows?

Autor: Piotr Tauzowski (ptauz_at_omk.il.pw.edu.pl)
Data: Mon 27 Jan 1997 - 14:53:30 MET

>Ciekawe jak to jest... Ja sie nie wypowiadam na temat budowy mostow
>ani kladzenia kolei zelaznej, bo sie na tym nie znam. Jak sie bede
>wypowiadal, w szczegolnosci w towarzystwie ktore sie na tym zna, to
>sie tylko osmiesze. Niejaki Tauzowski zas, ponoc specjalista od
>mostow, drog zelaznych itp. zamiast wypowiadac sie na ten tematy na
>ktorych sie zna, wypowiada sie na temat inzynierii programowania, o
>ktorym to temacie ma nie tyle pojecie zerowe, co ujemne (a moze nawet
>urojone?...). Kazdy esej Tauzowskiego zawiera tyle glupot, ze
> [...]

Jak widac Ty masz zerowe (a moze urojone) pojecie na temat polskiego rynku
oprogramowania inzynierskiego dla budownictwa. List bowiem ktory cie
tak zbulwersowal pisalem jako uzytkownik oprogramowania a nie jako
znawca inzynierii oprogramowania (nie wiem skad taki glupi wniosek)
Otwarcie przyznaje ze nie znam sie na inzynierii oprogramowania i nic
w tym odkrywczego nie ma. Natomias mamy na uczelni cykliczne
seminaria w ktorych biara udzial tworcy oprogrmowania inzynierskiego.
I wiesz co ich laczy? Troska o klijenta To uzytkownik decyduje jaki
program jest efektywny a jaki nie. I to obowiazkiem informatykow jest
pisac takie programy jakie chca klijenci i jak najbardziej moga oni
wypowiadac sie na temat efektywnosci mino ze nie maja pojecia na
temat inzynierii oprogramowania. Jest facet ktory ma ugruntowana
pozycje na rynku,dobre przetestowane programy, stalych klijentow i co?
Szuka ludzi ktorzy mu napisza wejscie graficzne. A dlaczego? Bo tego
zadaja jego klijenci.I gdyby sie zaczal wymadrzac to nic by mu nie
pomoglo bo klijent ma zawsze racje.Jeden z najlepszych o ile nie
najlepszy na rynku system obliczeniowy dla budownictwa Robot V6 jest
napisany w C++. (zobacz www.robobat.com) a Ty uwazasz, ze
"w C++ nie da sie pracowac". poczytaj sobie FAQ to zobaczysz co
naprawde interesuje jego uzytkownikow.

Takze panowie oddaje Wam czesc i bardzo szanuje Wasze opinie i
i wiedze ale uzytkownik (czy klijent) ma cos do powiedzenia
w tej sprawie.

P.S Gdybys rozwalisz samochod na dziurach w jezdni albo wylecisz ze
zle zaprojektowanego luku na drodze to tez pewnie wypowiesz sie na
temat budowy drog.