Re: Dlaczego Windows?

Autor: Piotr Tauzowski (ptauz_at_omk.il.pw.edu.pl)
Data: Mon 27 Jan 1997 - 14:53:30 MET

>To juz wiesz dlaczego numerycy uzywaja F... Po prostu go znaja i nie
>traca czasu na nauke nowego narzedzia. Bo po co skoro w F. zrobia
>wszystko _efektywniej_.

Chyba nieprecyzyjne napisalem. Chodzi o czas sesji z gotowym
programem a Ty przez "wszystko" rozumiesz tylko obliczenia. A w
Fortranie nie napiszesz pre/post procesora tylko same obliczenia a
skoro tak to wychodzi na to co juz tu pisalem: Fortran wymaga
wsparcia ze strony innych programow zeby mozna bylo mowic o
efektywnosci. Sam niedawno zostalem zatrudniony do napisania
programu wizualizujacego efekty optymalizacji konstrukcji bo ktos
u nas pisal doktorat na ten temat, napisal program w Fortranie i ten
program plul tysiace liczb do pliku i wiele z tego nie wynikalo.
A z wizualizacja mozna bylo to zobaczyc,wydrukowac, zapisac
*.wmf itp. I wiem ze do tylko drobny dodatek do calego zagadnienia, ale
chodzi oto zeby zauwazac i nie lekcewazyc takich dodatkow i nie pisac
ze w Fortran jest uniwersalny i mozna w nim zrobic wszystko.