Re: nie robcie bledow

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Wed 26 Mar 1997 - 18:56:50 MET

On Wed, 26 Mar 1997 15:41:25 +0100 (CET), Marcin Mrozik wrote:

>Taka mala drobnostka, a jednak. Czytam sobie wasze listy
>i nie wiem, czy polowa ludzi zakonczyla edukacje w polowie
>podstawowki albo to jest jakis szok w zetknieciu z siecia.
[przyklady ort'ow]
>Przejrzalem tylko kilka listow a juz 2 takie byczole.
>Moze innym to nie przeszkadza, ale mnie rusza taki debilizm.See ya

Moze odezwe sie ja, wlasnie dlatego ze mnie to nie rusza - nigdy
nie mialem klopotow z ortografia (jezeli sie cos w tym wzgledzie
pogorszylo, prosze mi powiedziec, ostatnio malo czytam po polsku)

Po pierwsze jedna z najbardziej elementarnych zasad netiquette
jest niewytykanie innym bledow ortograficznych i gramatycznych.
I ma to swoje ROZSADNE uzasadnienie (wystarczy pomyslec).

Po drugie nie zauwazylem bezposredniego zwiazku miedzy inteligencja
a ortografia. Nazywanie tego debilizmem nienajlepiej swiadczy
o kulturze osobistej autora.

Po trzecie - to rzecz gustu: Ciebie ruszaja ort'y, a mnie bardziej
ruszaja rzeczy typu "See ya" najczesciej zreszta uzywane wlasnie
przez tych, ktorzy poza "See ya" niewiele wiecej z angielskiego
umieja.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi