Re: nie robcie bledow

Autor: SZTAJMES (SZTAJMES_at_Warszawa.Szmulki.com)
Data: Fri 28 Mar 1997 - 02:23:52 MET

Marcin Mrozik wrote:

> Taka mala drobnostka, a jednak. Czytam sobie wasze listy i nie wiem, czy polowa ludzi
> zakonczyla edukacje w polowie podstawowki albo to jest jakis szok w zetknieciu z siecia.
>
> Dwa przyklady:
>
> list : Dyski twarde blad w wyrazie morzecie
                                     ^^^^^^^^
> list: DVD blad w wyrazie sprzedaz
                            ^^^^^^^^^

> Przejrzalem tylko kilka listow a juz 2 takie byczole. Moze innym to nie przeszkadza, ale
> mnie rusza taki debilizm.See ya

Chyba czegos nie rozumiem, albo z ortografia szanownego pana tez cos na
bakier.Jezeli znalazles blad w wyrazie "morzecie" i w wyrazie "sprzedaz"
to mozesz mi wytlumaczyc to co zacytowales ?????!!!!I kto ciebie
ortografii uczyl ???
Jezeli za trudne, wybacz.

Po drugie, pomysl, napij sie mleka i zauwazysz, ze wytykanie komus tego
typu bledow na jest wlasnie przykladem braku wychowania.
Ze o idiotycznym wtraceniu "see ya" na koncu nie wspomne.

PS.
Pierwsze zdanie ma zla budowe ;)))
Powinno byc:"......czy to jest jakis szok w zetknieciu z siecia." Jako
ze w pierwszej czesci zdania jestes w innym trybie.
Pierwsze zdanie ma zla interpunkcje:))
Powinno byc:".... , <-- tutaj przecinek).. albo.. ( powinno byc "czy" )
to jakis szok w zetknieciu z siecia"

I tym milym
SZTAJMES