Re: nie robcie bledow

Autor: Sebastian Trojanowski (seba1_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 26 Mar 1997 - 16:05:12 MET

Marcin Mrozik wrote:

> Taka mala drobnostka, a jednak. Czytam sobie wasze listy i nie wiem, czy polowa ludzi
> zakonczyla edukacje w polowie podstawowki albo to jest jakis szok w zetknieciu z siecia.
>
> Dwa przyklady:
>
> list : Dyski twarde blad w wyrazie morzecie
> list: DVD blad w wyrazie sprzedaz
>
> Przejrzalem tylko kilka listow a juz 2 takie byczole. Moze innym to nie przeszkadza, ale
> mnie rusza taki debilizm.See ya

Przepraszam, ale jak ktos robi bledy to nie znaczy ze musi byc odrazu
debilem. Ja robie straszne bledy, a jakos znalezlem sie w szkole
sredniej i na oceny z polskiego nie narzekam. I jeszcze cos niektozy
cierpia na dysleksje albo na cos o podobnej nazwie. I za ewentualne
bledy w tym liscie przepraszam.

Sebastian Trojanowski
seba1_at_free.polbox.pl