Re: nie robcie bledow

Autor: Andrzej Paszkowski (paszczak_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 26 Mar 1997 - 16:29:38 MET

Marcin Mrozik <mrozio_at_cc.uni.torun.pl> napisał(a) w artykule
<5hbauc$phu$1_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl>...
> Taka mala drobnostka, a jednak. Czytam sobie wasze listy i nie wiem, czy
polowa ludzi
> zakonczyla edukacje w polowie podstawowki albo to jest jakis szok w
zetknieciu z siecia.
[ciach]
> Przejrzalem tylko kilka listow a juz 2 takie byczole. Moze innym to nie
przeszkadza, ale
> mnie rusza taki debilizm.See ya

Popieram w 100%
Moze by tak jakis M$ pomyslal o wyprodukowaniu news mailera ze sprawdzaniem
polskiej pisowni ;)

--
Andrzej Paszkowski
paszczak_at_free.polbox.pl