Re: NetBEUI & NT 4.0

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Wed 26 Mar 1997 - 22:46:47 MET

Jacek Nogala wrote:
> bo
>
> Az tak zle to nie jest. Szczegoly sa na
> http://www.microsoft.com/poland/support/pomoc.htm. W skrocie:
> - wszystko poza BackOffice jest supportowane przez Biuro Pomocy Technicznej
> (22- 621-67-93 ) bezplatnie: nie zarejestrowani uzytkownicy tez moga
> skorzystac po podaniu numeru seryjnego produktu,
> - BackOffice (zaliczaja tez tam, nie wiem dlaczego, takze NTW) jest objete
> wylacznie platna pomoca w Digitalu (22- 640-00-11)
> W ramach promocji NTW 4.0PL dwie porady sa bezplatne.
Pomoc techniczna pod wskazanym numerem (nie sprawdzalem poprawnosci)
JEST, zreszta polecam z niej skorzystac (swietna zabawa!), ale na
licencji/pudelku itd. stoi wyraznie - M$ nie udziela ZADNEJ pomocy
technicznej. Troche to maslo nie_maslane, ale chyba wiadomo o co chodzi.

--
Radoslaw Skorupka
 mailto:R.Skorupka_at_pbg.pl