Re: NetBEUI & NT 4.0

Autor: Robert Kilimnik (rob_at_ikar.t17.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 24 Mar 1997 - 23:36:44 MET

Zbigniew Wasik wrote:

  Jestem studentem mieszkajacy w akademiku.
    Mamy tu m.in. siec typu Peer to Peer ( Microsoftu ) i jest maly
  szkopul.
    Jak mialem Win 3.11 to wszystko dobzre bylo i widzialem na tej
  sieci mnostwo ludzi. Gdy zainstalowalem sobie NT 4.0 to widze tylko
  garstke. Pytalem sie o to kilku moich znajomych majacych NT 4.0, ale

  oni tez nie wiedza. Takze kilku nocne sleczenie przed ksiazka nic
  nie
  nie wyjasnilo.

     Czy ktos wie gdzie jest problem i jak temu zaradzic ???
     Takze czy ktos widzial cos ala WinPopup pod NT 4.0 ??? Przydalby
  sie.

  Zbych
  --

Teraz tez mam takie problemy, ale i pod Win95 nie bylo lepiej. Kolega z
pokoju

Rob

--
BM–ł