Re: Tuner TV do Peceta.

Autor: Andrzej Cebularz (cebularz_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 21 Mar 1997 - 08:04:51 MET

Miałem okazję przetestować tuner telewizyjny o nazwie
AVER TV TUNER. Kosztuje ok. 350 zł i jest dostępny na pewno
w oddziałach firmy MEGABAJT.

Ostatnio w ich cenniku pojawił się tuner o nazwie JUST TV (kosztuje
tyle samo).
Niestety, tego nie miałem okazji przetestować.

Karta AVER TV TUNER nie posiada możliwości odbioru programów
nadawanych na tzw. kanałach "S". Można natomiast podłączyć magnetowid.
Obraz wyświetlany jest na całym ekranie monitora (jakość obrazu nie zależy
od posiadanej karty graficznej).

Mnie interesowałyby z kolei opinie na temat w/w lub innych tunerów
telewizyjnych, które miałyby przede wszystkim możliwość odbioru
programów nadawanych na kanałach "S".

--
Andrzej Cebularz
e-mail: cebularz_at_free.polbox.pl