Re: Lost Clusters

Autor: Emer Manix (rozpedek_at_us.edu.pl)
Data: Wed 26 Mar 1997 - 00:10:44 MET

Pawel Zielewski <ZIELU_at_gazeta.pl> wrote in article <EF22840C5F_at_gwr.gazeta.pl>...
> Od jakiegos czasu dzien w dzien (sprawdzam od czasu, jak zobaczylem
> to samo dwa dni z rzedu) przy sprawdzaniu NDD dysku wyskakuje mi na
> koncu komukat o Lost clusters itd.
Sprawdź czy wszyscy użytkownicy prawidłowo zamykają system kończąc
pracę (Koniec Windows w 3.1x albo Start/Zamknij system/Zakończyć pracę
komputera w 95)

> Ja to uparcie kaze naprawiac, a s...syn potem produkuje rownie
> uparcie nowe. Zawartosc plikow naprawionych, ktore od czasu do czasu
> zachowuje to wykaz ostatnio uruchamianych programow. Maja wartosc (te
> zachowane) 8140 kb.
Jeżeli nie rozpadają Ci się żadne pliki (dokumenty) to możesz kazać to kasować.
Rozmiar tych plików może mieć jakiś związek z 32-bitowym dostępem do PLIKÓW
w windzie (Panel sterowania/Tryb 386/Pamięć wirtualna - albo jakoś tak)

> Cos sie dzieje?
> Moze dysk pada?
Czy żaden program nie zawiesza Ci się podczas pracy?

> Czy to pilne? Bo ja mam na nim caly swoj dotychczasowy dorobek i cale
> archiwum z zewnatrz. Razem ponad 100 Mb dokumentow.
Kopie zapasowe (choćby i na dyskietkach) to zawsze dobra rzecz,
zwłaszcz gdy to są ważne dane.

> Aha: dysk ma trzy lata i jest to, przepraszam za wyrazenie, Maxtor.
Ja osobiście nie mam nic do Maxtorów...

> ZYCZE WESOLYCH SWIAT WIELKIEJNOCY!!!
Nawzajem!

Mariusz P. Rozpędek rozpedek_at_us.edu.pl
Rzeczywistość którą Dokładnie można opisać za pomocą słów
nie jest prawdziwą Rzeczywistością.