Lost Clusters

Autor: Pawel Zielewski (ZIELU_at_gazeta.pl)
Data: Tue 25 Mar 1997 - 17:34:43 MET

Panowie,
Od jakiegos czasu dzien w dzien (sprawdzam od czasu, jak zobaczylem
to samo dwa dni z rzedu) przy sprawdzaniu NDD dysku wyskakuje mi na
koncu komukat o Lost clusters itd.
Ja to uparcie kaze naprawiac, a s...syn potem produkuje rownie
uparcie nowe. Zawartosc plikow naprawionych, ktore od czasu do czasu
zachowuje to wykaz ostatnio uruchamianych programow. Maja wartosc (te
zachowane) 8140 kb.
Cos sie dzieje?
Moze dysk pada?
Czy to pilne? Bo ja mam na nim caly swoj dotychczasowy dorobek i cale
archiwum z zewnatrz. Razem ponad 100 Mb dokumentow.
Aha: dysk ma trzy lata i jest to, przepraszam za wyrazenie, Maxtor.
Chodzil w starym 386 i kiedys naduzywany byl dosc intensywnie.
(sz)Czekam na odpowiedź Wasze i

ZYCZE WESOLYCH SWIAT WIELKIEJNOCY!!!
              PAWEŁ ZIELEWSKI

              ZIELU_at_gazeta.pl