Re: Dlaczego Windows?

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 25 Mar 1997 - 17:02:21 MET

On 25 Mar 1997 12:11:33 +0100, ptauz_at_omk.il.pw.edu.pl (Piotr

>Nie czytasz wszystkich listow. Pisalem juz o tym ale napisze jeszcze raz:
>Dlaczego czas odwracania uwazasz za jedynie sluszny argument
>efektywnosci? Wedlug mnie o efektywnosci programu swiadzczy
>calkowity czas od chwili posadzenia tylka przed komputerem do otrzymania
>wynikow i to tych co trzeba.

To tym bardziej przegrasz. Bo sie zaraz dowiesz ze w Fortranie to
program juz jest gotowy, a w C to trzeba by go napisac, poszukac
bibliotek, przetestowac czy one licza ....

A problemy numeryczne to sa takie ze licza sie godzine, dzien,
tydzien. W Fortranie. Bo w C to czesto bedzie trzy godziny, trzy dni,
... nigdy, bo przez 3 tygodnie na pewno jakas awaria sie zdarzy.

> Takze pre/post procesing ma rownie duzy
>wplyw na efektywnosc. Co mi po super efektywnosci kiedy mam pol dnia
>klepac dane i super efektywny program wypluje do pliku tysiace liczb
>z ktorymi niewiadomo co zrobic? U naz na uczelni jest napisany w
>Fortranie system obliczeniowy i solverowi nie podskoczy mu zaden
>inny program. Co z tego kiedy dane klepie sie godzine a w innym
>systemie (akurat napisanym w C++) modeluje sie konstrukcje przy pomocy
>paru klikniec piec minut.

I jak widzisz jest na to proste rozwiazanie - trzeba konstrukcje
zamodelowac w tym programie, nagrac na dysk, wywolac ow solver, i
wyswietlic wyniki.

J.