Re: Gates-Balmer-Duchnowski i inni [ale Cie Slawku zaszczyt kopnal]

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 25 Mar 1997 - 17:02:33 MET

On Mon, 24 Mar 1997 21:59:31 GMT, ladzk_at_ite.waw.pl (Dariusz K.
>On 18 Mar 1997 13:58:14 GMT, Jarek Lis

>Niekoniecznie, Jarku. Borland na swoich kompilatorach zastrzega tylko
>ze nie bierze odpiwiedzialnosci za aplikacje nimi stworzone a
>przeznaczone do zastosowan odpowiedzialnuch - sterowanie w czasie
>rzeczywistym obiektow niebezpiecznych, nadzor medyczny it,p,

A za inne bierze? Wierzyc mi sie nie chce, a nie mam pod reka produktu
zeby sprawdzic.
A nie chodzi przypadkiem o 'rekomenduje'? Tak jak wiekszosc UPS nie
jest polecenych do powyzszych zastosowan [bo zepsuje sie, i ktos
bedzie firme skarzyl o odszkodowanie za jednego Boeinga i 300
pasazerow].

J.