RE: Star NL-10 : szuflada PC/Commodore ?

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Wed 26 Mar 1997 - 01:50:05 MET

>Mam taka stara iglowke Star NL-10, ma ona interface do komputera w
>wymiennej szufladzie.
>Niestety ten egzemplarz ma interface do Commodore :-(
>A mnie oczywiscie potrzebna jest szuflada do PC.

>a) skad wziasc szuflade do PC?

  Zabrac od innej drukarki ktorej padlo cos innego.
  Tez takiej szukam.

>b) moze ktos ma taka i na podstawie schematu daloby sie dorobic?

  Moznaby tyle ze jeden uklad scalony uzyty tu byl produkowany
  tylko na zamowienie STARa i juz jest nie do dostania - nawet
  dla serwisu. (mnie przynajmniej tak mowi pewien serwisant STARa
  w Lodzi i trzyma te drukarke juz ze trzy lata)

>Przemyslaw Osocha E-mail: osocha_at_mech.pk.edu.pl

Romek