Re: Star NL-10 : szuflada PC/Commodore ?

Autor: Pawel Komos (progel_at_szc.ternet.pl)
Data: Tue 25 Mar 1997 - 23:55:36 MET

Przemyslaw Osocha <osocha_at_mech.pk.edu.pl> napisał(a) w artykule
<5h8rn6$lju_at_info.cyf-kr.edu.pl>...
> Mam taka stara iglowke Star NL-10, ma ona interface do komputera w
> wymiennej szufladzie.
> Niestety ten egzemplarz ma interface do Commodore :-(
> A mnie oczywiscie potrzebna jest szuflada do PC.
>
> Czy ktos moze w tym pomoc?
>
> a) skad wziasc szuflade do PC?
> b) moze ktos ma taka i na podstawie schematu daloby sie dorobic?
> c) inne pomysly?

Moze prosciej dorobic interferjs Commodore do PC? Jak sobie przypominam to
byl serial chyba synchroniczny, chodzil jako bus z adresowaniem, poziomy
TTL. Niestety rozdalem swoje ksiazki z dokumentacja Commodore ale moze cos
znajdziesz. Moze jest cos gotowego?

Pozdrowienia
Pawel Komos
progel_at_szc.ternet.pl