Re: Dlaczego Windows?

Autor: Andrzej Lewandowski (alewando_at_weseley.com)
Data: Tue 25 Mar 1997 - 16:36:03 MET

Piotr Tauzowski wrote:

> Nie czytasz wszystkich listow. Pisalem juz o tym ale napisze jeszcze raz:
> Dlaczego czas odwracania uwazasz za jedynie sluszny argument
> efektywnosci? Wedlug mnie o efektywnosci programu swiadzczy
>
> Jak przypuszczam numerycy to ludzie ktorym
> sie placi za to zeby robili coraz efektywniejsze algorytmy i z ich
> punktu widzenia efektynosc numeryczna to jedyne istniejace
> kryterium.Ale panowie! programy pisze sie dla ludzi a z punku

Ciekawe jak to jest... Ja sie nie wypowiadam na temat budowy
mostow ani kladzenia kolei zelaznej, bo sie na tym nie znam.
Jak sie bede wypowiadal, w szczegolnosci w towarzystwie ktore
sie na tym zna, to sie tylko osmiesze. Niejaki Tauzowski zas,
ponoc specjalista od mostow, drog zelaznych itp. zamiast wypowiadac
sie na ten tematy na ktorych sie zna, wypowiada sie na temat
inzynierii programowania, o ktorym to temacie ma nie tyle pojecie
zerowe, co ujemne (a moze nawet urojone?...). Kazdy esej
Tauzowskiego zawiera tyle glupot, ze nalezaloby na niego odpowiedziec
5 razy dluzszym esejem. Na co ewentualnie nie mam czasu ani
ochoty, albowiem nie widze zadnego pozytku dla ludzkosci plynacego
z faktu ze udaloby sie Tauzowskiego przekonac iz nie ma racji.
Niech sie z nim mecza moi koledzy z Wydzialu Inzynierii La,dowej,
ktorzy za to pobieraja pensje. Mam tylko nadzieje ze nie bede
musial korzystac z mostow ktore on wybuduje.

Andrzej Lewandowski

P.S. Cos tam z "nadazaniem za nowinkami informatycznymi" na
Inzynierii La,dowej nie tak... Wystarczy popatrzec na Home
Page...