Re: Pomocy ! na temat RARa

Autor: Bartek Kaczynski (bart_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 25 Mar 1997 - 14:02:09 MET

Sebastian Maleszewski wrote:

> Marek Bobrowski wrote:
> >
>akowanie ?
> >

> Czesc !

> tak, jak opisalem na poczatku - jezeli 'padnie' ci archiwum (czyli np.
> zaginie jakas czesc) to wszystkie dane znajdujace sie za miejscem
> uszkodzenia sa stracone. Wiem, bo sam sie na tym przejechalem.
>
> Sebastian Maleszewski
Szczerze mowiac tylko "glupki", nie obrazajac autorow tych listow,
uzywaja Solidowania...Pomijajac jedyna zalete jaka jest lepsze
upakowanie to solid ma wiele wad.
Ostatnio moj kumpel dal gierke (80 MB - po spakwoaniu 40MB)
zsolidowana. Rozpakowalem tylko czesc bo wyszlo mi dysk full (no
powiedzmy nie popatrzylem ile zajmuje) no i musialem pozniej rozpakowac
od nowa. Skutek nasuwa sie sam. Czekalem 2x dluzej bo musial pominac juz
spakowane pliki.
Wniosek a solidujcie sobie wszyscy ile chcecie, ale tylko dla wlasnej
prywatnej potrzeby... Jesli zamierzacie cos dac komus na dyskietce itp
to moze dojsc do katastrofy...
                        IMHO _bartek

--
--------oooOOOOOO K A C Z Y OOOOOOooo----------
mailto:bart_at_free.polbox.pl &  kaczy_at_hotmail.com