Re: Dlaczego Windows?

Autor: Artur Bartnicki (archie_at_igo23.igo.wroc.pl)
Data: Tue 25 Mar 1997 - 12:28:39 MET

Piotr Tauzowski wrote:

> Nie czytasz wszystkich listow. Pisalem juz o tym ale napisze jeszcze raz:
> Dlaczego czas odwracania uwazasz za jedynie sluszny argument
> efektywnosci? Wedlug mnie o efektywnosci programu swiadzczy
> calkowity czas od chwili posadzenia tylka przed komputerem do otrzymania
> wynikow i to tych co trzeba. Takze pre/post procesing ma rownie duzy
> wplyw na efektywnosc. Co mi po super efektywnosci kiedy mam pol dnia
> klepac dane i super efektywny program wypluje do pliku tysiace liczb
> z ktorymi niewiadomo co zrobic? U naz na uczelni jest napisany w
> [...]

Ty też, niestety, nie czytasz. Oczywiście, problem nie istnieje,
jeśli czas obliczeń jest mniejszy od czasu wprowadzania. Jak ktoś
ma klepać godzinę żeby liczyło się pięć minut, to na pewno woli
(i słusznie!) klepać pięć minut, żeby się liczyło godzinę.

Ale co zrobić, że są problemy, które liczą się dniami (nie na PC),
o czym pisał bodajże Szymon? Dane do nich są, jak znam życie,
przetworzonymi danymi z pomiarów, nikt ich nie "klepie", a
przeliczenie tego naprawdę musi być efektywne na max.

Przykład - prognozowanie zachowań atmosferycznych. Jak program
będzie działał za wolno, to prognozę na środę otrzymasz w piątek.

    Artur "Archie" Bartnicki              work: (0-71) 48 81 93
    mailto:archie_at_igo23.igo.wroc.pl       home: (0-71) 21 92 71