Re: Monitory z glosnikami

Autor: Marek Sokol (msokol_at_polbox.pl)
Data: Tue 25 Mar 1997 - 01:01:23 MET

:Widziałem (i słuchałem) już kilka monitorów
z głośnikami (Mój szef ma
:na biurku GoldStar Studioworks 56m).
:Ogólnie rzecz biorąc to jakość dźwięku
płynącego nawet z tych najlepszych
:jest raczej średnia, jeśli nie kiepska.
Wrażenia są oczywiście kwestią
:gustu (i/lub indywidualnej wrażliwości). Ja
osobiście wolę zewnętrzne
:głośniki, bo można uzyskać lepszy efekt
stereo - odpowiednio je

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

efekt stereo nie jest uzyskiwany tylko przez
rozstawienie glosnikow. decydujacy wplyw ma
jakosc uzytych glosnikow. smiem twierdzic ze
w monitorach nie jest najlepsza. chocby
dlatego, ze zeby dzwiek by w miare porzadny
powinno sie uzywac glosnikow z duuuzym
magnesem.
co taki magnes zrobi z monitorem, wzyscy
wiemy.

:rozstawiając. Myślę że najlepiej jest
podłączyć do karty dźwiekowej
:zestaw Hi-Fi (czy co tam kto ma - ze
wzmaczniaczem i korektorem).
^^^^^^^^^^^^^
        ^^^^^^^^^^

koniecznie.

-[ciach]-
:Co do zakłóceń, to te nowe monitorki są tak
konstruowane żeby ich nie
:było, ale wiadomo - bywają niedoróbki itp.
- najlepiej sprawdzić samemu...

na takich glosnikach nie bedzie zaklocen ...
za malutkie ...
odpal sobie quake'a na porzadnym sprzecie i
na relistycznym poziomie glosnosci....
bas wywieje cie z fotela ...

serdeczne

pozdrowka