Re: Monitory z glosnikami

Autor: Emer Manix (rozpedek_at_us.edu.pl)
Data: Tue 25 Mar 1997 - 05:16:35 MET

Marek Sokol <msokol_at_polbox.pl> wrote in article <01bc38af$9d8c9680$b20574c3_at_savage>...

> dlatego, ze zeby dzwiek by w miare porzadny
> powinno sie uzywac glosnikow z duuuzym
> magnesem.
> co taki magnes zrobi z monitorem, wzyscy
> wiemy.
Zgadzam się z tobą, ale list wyszedł mi i tak dość rozwlekły...
Poza tym to konstrukcja kolumny - z czego jest zrobiona itp.
(Jakiś tam plastik nie dorównuje porządnemu drzewku!)

> odpal sobie quake'a na porzadnym sprzecie i
> na relistycznym poziomie glosnosci....
> bas wywieje cie z fotela ...
Oglądałem niedawno taki zestaw (komputerowy i z plastiku...)
co to miał dwie (odłączalne) kolumny i booster. Jak podszedłem
to dopalacz był wyłączony. Włączyłem. Naprawdę mnie cofnęło!
(No i wszyscy się na mnie zaczęli gapić! ;-)

Pozdrawiam
Mariusz rozpedek_at_us.edu.pl
Rzeczywistość którą Dokładnie można opisać za pomocą słów
nie jest prawdziwą Rzeczywistością.