Re: CHIP CD

Autor: A_Zet (az1_at_poczta.com)
Data: Mon 24 Mar 1997 - 22:29:41 MET

On 21 Mar 1997 18:59:49 GMT, "Jarek Bartkowski"
<bartek1_at_free.polbox.pl> wrote:

>Jestem czytelnikiem miesiecznika CHIP.Od jakiegos czasu mam problemy z
>kolejnymi plytkami CDROM dolaczanymi do gazety.Dzisaj kupilem CHIP 4/97

Bardzo mi ten watek przypomina niedawnš dyskusję nt. co sie dzieje
z POLBOX'em - nie moge sie dostac - nie moge sie wydostac;-).
A jakos nie zaciekawil PT dyskutantow poziom tresciowy serwowanych
kršżków... Któryœ raz z rzędu licznik rozmow, liczne inne powtórzenia
a to w numerach specjalnych, a to w prenumeracie... Komu to służy
i kto za tym stoi? stopien wykorzystania softu (trafienia w
zainteresowania czytelnikow); przeciez tak krytykowany swego czasu PC
WK (ktory klamie...) IMHO: 4/97PCWK>>4/97CHIP. I nikt nie
zaprotestowal: piszcie do Wydawcy a nie na tę listę... Proponuję
zamknšc ten nieco wstydliwy temat. (Z okazji swiat Wielkiej Nocy
nieodparcie nasuwa sie skojarzenie: jajeczko cokolwiek nieœwieże...).

Wszystkim życzę pogodnych i Wesołych Œwišt.
Adek