Re: problem z USR

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 24 Mar 1997 - 20:28:19 MET

ehh... a gdzie wiadomosci o PCI i PnP? a od kiedy w plytach PCI PnP dwa
urzadzenia moga wisiec na tym samym przerwaniu? w przypadku kolegi mysz i
modem (COM1 i COM3) to to samo przerwanie (4) a wiec z zalozenia nie
moglo dzialac poprawnie. podziekujmy m$ i innym geniuszom ktorzy to
wymyslili.

karpio