CHIP CD

Autor: Jarek Bartkowski (bartek1_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 21 Mar 1997 - 19:59:49 MET

Jestem czytelnikiem miesiecznika CHIP.Od jakiegos czasu mam problemy z
kolejnymi plytkami CDROM dolaczanymi do gazety.Dzisaj kupilem CHIP 4/97
Po wlozeniu plytki do napedu zaczynaja sie dziac rozne dziwne rzeczy,tzn
slychac dzwieki,stuki.Po prostu moj cdrom (PHILIPS x10)nie moze tych plytek
przetrawic.
Na wewnetrznej powierzchni plyty widac niewielkie zacieki,moze to jest
przyczyna?
Jestem ciekawy czy zdarza to sie tylko mi?Jezeli nie,to znaczy ze
producenci
odwalaja lipe!
Jesli macie podobne problemy napiszcie.

Pozdrowienia