Re: word 7.0

Autor: Tristan Alder (tristan_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 24 Mar 1997 - 17:04:09 MET

> : > sprawdźcie w tezaurusie wyrazy bliskoznaczne do "ptak"

> No to sprawdzcie jeszcze odpowiednik slowa "rura"

Hip, hip kura, sprawdziłem "rura"... ;) To zakrawa na zamierzone
działanie dywersyjne. Tam sami erotomani siedzą? Chyba wiem dlaczego:
Wiele osób pier*oli MałoMiękkiego, to inny pracownik by tego nie
wytrzymał. A taki erotoman, to specjalnie takie teksty puszcza, bo mu
mało, ekshibicjonista-masochista jeden z drugim.

--
         Tristan (http://www.free.polbox.pl/t/tristan)