Re: word 7.0

Autor: Marcin Jedrysiak (jedrys_at_it.com.pl)
Data: Mon 24 Mar 1997 - 17:24:30 MET

Tristan Alder <tristan_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a) w artykule
<01bc3866$3a45bdc0$LocalHost_at_Tristan>...

> Hip, hip kura, sprawdziłem "rura"... ;) To zakrawa na zamierzone
> działanie dywersyjne. Tam sami erotomani siedzą? Chyba wiem dlaczego:
> Wiele osób pier*oli MałoMiękkiego, to inny pracownik by tego nie
> wytrzymał. A taki erotoman, to specjalnie takie teksty puszcza, bo mu
> mało, ekshibicjonista-masochista jeden z drugim.
>
> --
> Tristan (http://www.free.polbox.pl/t/tristan)

Chcialem zwrocic uwage, ze hasla do tezaurusa zostaly zaczerpniete z
oficjalnie wydanego slownika wyrazow bliskoznacznych. Nie ma o co sie
czepiac wiec M$.

Pozdrawiam,

--
Marcin Jedrysiak