Re: Karta sieciowa COMPEX ANET-1A. !!POMOCY!!

Autor: R.J. Zylla (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Mon 24 Mar 1997 - 17:09:56 MET

Tomasz Rozdzynski <rozdzyn_at_student.uci.agh.edu.pl> był uprzejmy
napisać:

>On Fri, 21 Mar 1997, Krzysztof Pastwa wrote:

   ktos niezorientowany napisal
> [...]

  Jedna z bardziej nienamiejscu rad jakie ostatnio widziałem

> [...]
>pamiec tez (specjalnie dla karty).

>I tutaj powstal maly problemik , a raczej taki "rozowy slon" :-).

>Po uruchomieniu IPX.COM :
> - Nie mozna grac w DOOMA ani w ROTTLERS
> - Mozna grac w WARCRAFTA.
> - Po zainstalowaniu w WIN 3.11 sterownika do obslugi IPX/SPX
> program NET.EXE z opcja DIAG (NET DIAG) wykazuje poprawne dzialanie
>sieci , NET START dziala poprawnie , NET LOGON dziala poprawnie , tylko

>PODCZAS URUCHAMIANIA WIN 3.11 wyskskuje blad "SIEC MICROSOFT [...] nie
>moze byc poprawnie zainstalowana [...] " .Eh.

  Czyli wniosek: z tych roznych sieci jakie masz byc moze
  zainstalwoane wyrzuc "siec Microsoft" mzoe to sie nazywa NETBUI

> Tomasz Rozdzynski (WODZU)
> University of Mining and Metallurgy (AGH) , Cracow POLAND

== uprzejmie prosze odpowiedzi maile na zylla_at_lodz1.p.lodz.pl ==
 == gdyz niektore newsy mi znikaja przed przeczytaniem ==