Re: virge 3325

Autor: Jacek Marcin Robak (MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl)
Data: Sun 23 Mar 1997 - 19:15:53 MET

Krzysztof Matula <kmtaboo_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a) w artykule
> A jakie tryby ten BIOS obsluguje? To znaczy czy ma przez VESA
> dostepne wszystkie rozdzielczosci we wszystkich ilosciach kolorow?
> Swoja droga jest dla mnie niezrozumiale czemu wiekszosc kart na S3
> udostepnia przez VESA'e tylko kilka trybow....
> Bardzo przydaly by mi sie tryby hi-colorowe w lo-resie.... Sciagnalem
> ostatnio UNIVBE5.3a i mam wszystkie rozdzielczosci we wszystkich
ilosciach
> kolorow (te ktore moja karta wyrabia oczywiscie), ale rejestracja
kosztuje
> [...]

Odwiedz miejsce:
http://www.s3.com
Pod drivers/utilities i dalej chyba w shareware znajdziesz
znakomity sterownik do VESA 2.0 tylko dla kart z procesorami
S3 wszelkiej masci!!!
Co najwazniejsze jest zupelnie darmowy. i zajmuje bardzo malo
pamieci.
nazywa sie s3vbe20

goraco polecam

--