Re: virge 3325

Autor: Krzysztof Matula (kmtaboo_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 22 Mar 1997 - 12:07:00 MET

> A sprobujcie nagra sobie eproma z BIOS'em Diamonda Stealth 3D 2000 -
> dzia a jak z oto. Je li kto by by zainteresowany mog bym podes a
> plik z biosem, potem trzeba by by o sobie zgrac z
> http://www.diamondmm.com drivery to tej karty i problemy z g owy.
> A drivery do Win95 z Diamond'a s naprawd niez e :)

A jakie tryby ten BIOS obsluguje? To znaczy czy ma przez VESA
dostepne wszystkie rozdzielczosci we wszystkich ilosciach kolorow?
Swoja droga jest dla mnie niezrozumiale czemu wiekszosc kart na S3
udostepnia przez VESA'e tylko kilka trybow....
Bardzo przydaly by mi sie tryby hi-colorowe w lo-resie.... Sciagnalem
ostatnio UNIVBE5.3a i mam wszystkie rozdzielczosci we wszystkich ilosciach
kolorow (te ktore moja karta wyrabia oczywiscie), ale rejestracja kosztuje
35US$... I co, mam kazac uzytkownikowi ktory kupi sobie program np. za
60zl wydac jeszcze prawie 100zl na UNIVBE ? Ile osob ma hi-color w lo-
resie bez UNIVBE ? Prawie nikt... Bede wiec dalej pisal tylko dla trybow
256-kolorowych... (bo zeby cos plynnie animowac w hi-colorze w hi-resie to
chyba jeszcze nie ma sprzetu...)

KM