Re: Seagate na Master Only

Autor: ----------======Krzysztof Depko (sadownik_at_geocities.com)
Data: Sun 23 Mar 1997 - 14:14:03 MET

pingling_at_elka.pw.edu.pl (Piniek aka Piotr Ingling) napisal(a):
>Niezbyt mi się chce wyprowadzać przełączniki do zworek na zewnątrz
>obudowy, a tym bardziej za każdym razem jej rozkręcać, więc ustawiłem Seagate
>na 'Master Only', a Caviara na 'Slave'. Teoretycznie analizując, to nie powinno
>działać, ale działa... I moje pytanie dotyczy tego, czy to, że taki układ
>działa jest przypadkiem,
Quantum od niepamietnych czasow ma ustawienie wspolne dla 1 dysku i
master w tandemie master-slave, czyli zachowuje sie tak jak powyzej.
Ostatnio coraz wiecej dyskow to umie, moj WDAC21600 ustawiony jest na
master i nie sprawia mu roznicy czy jest sam czy z WDAC850 w parze.
A jesli chodzi o uzywanie kieszeni to najwygodniej uzywac 2 kanalu
EIDE.
I to by bylo na tyle.
Krzysztof Depko.